Fii in forma
pentru copilul tau
Fii in forma
pentru copilul tau

Dans Prenatal


Datele de incepere pentru urmatoarele cursuri sunt:
Vinerea de la 10:00

Pentru femeia care se pregateste sa fie mama sau este deja insarcinata, un antrenament fizic adecvat si constant realizat poate face diferenta intre o experienta frumoasa a sarcinii si a nasterii si una mai putin placuta, pe fondul schimbarilor pe care sarcina le aduce corpului si psihicului sau.

in acest sens, dansul prenatal inspirat din miscarile specifice Dansului Oriental (cunoscut si ca Bellydance) poate fi un antrenament fizic excelent.

Fiind un dans al nasterii si fertilitatii la origini, miscarile circulare si unduioase specifice dansului oriental ajuta femeile sa traiasca miracolul sarcinii si al nasterii ca pe o experienta naturala, usoara, fericita si implinitoare.

PENTRU PARTICIPAREA LA CLASELE DE GIMNASTICA, DANS SI YOGA PRENATALA ESTE NECESAR ACORDUL MEDICULUI GINECOLOG!!!

Iata doar cateva dintre beneficiile de care se pot bucura viitoarea mama si, indirect, copilul sau, in urma unui antrenament constant de bellydance prenatal:
  • un bun masaj al intregului corp, cu accent pe zona lombara, care este intens solicitata in perioada sarcinii,
  • relaxarea si tonifierea musculaturii din zona pelviana,
  • antrenarea si elasticizarea graduala a ligamentelor inghinale,
  • senzatia de corp usor si fluid, chiar si in lunile avansate de sarcina, prin contracararea retentiei de apa si a constipatiei,
  • un tonus psihic excelent, prin aducerea impreuna a dansului, muzicii si a bucuriei de a fi o femeie constienta, in contact deplin cu corpul si copilul sau,
  • la 1-2 luni dupa nastere, putem ajuta corpul sa revina in forma sa optima, cu focus pe tonifierea muschilor pelvieni.
Miscarile specifice dansului oriental sunt folosite, de secole, in mod spontan, de catre femeile aflate in travaliu, pentru o buna pozitionare a copilului pe canalul nasterii, dilatarea colului si "imblanzirea" contractiilor, creand astfel premisele pentru o nastere naturala, usoara si rapida.

Exersarea lor, inca din timpul sarcinii, ajuta femeia sa le abordeze cu usurinta, in timpul travaliului. Astfel, ea isi va putea orienta toata atentia catre ritmul respiratiei. Sau, pur si simplu, se abandoneaza unei stari de relaxare si detasare fata de lucrurile si evenimentele exterioare.

PENTRU PARTICIPAREA LA CLASELE DE GIMNASTICA, DANS SI YOGA PRENATALA ESTE NECESAR ACORDUL MEDICULUI GINECOLOG!!!

CU CINE: cu Moga Camelia
CAND: vezi calendar

Parteneri